29 April 2012

Bukit Cahaya Seri Alam

Assalamualaikum semua,
Hari ni aku nak update pasal Bukit Cahaya Seri Alam atau Bukit Cerakah. Hari ni aku & family berkesempatan ke sana. Kami sampai lebih kurang jam 11 pagi dan masa ni pun kereta dah penuh di kawasan parking. Sampai di kaunter tiket, kami bayar tiket masuk dan juga tiket rumah empat musim. Bulan ni adalah bulan April, so its spring season. Check it out photo2 yang berjaya aku ambil...not bad tempat ni, boleh bawak family jalan2.
Aku ambil jadual ni supaya boleh tahu bila nak pegi utk season tertentu

kena jalan kaki masuk dalam, letih la sikit..lepas turun charter nih

dengan adik2 ipar

saje amik gambar ni...cantik

ni bunga2..sebab musim bungakan

cantik tulip ni

kalau lah laman rumah aku buat camni bestkan..

with mr.chinta

cantikkan

cantik bunga ros ni

macam ada kat oversea lak..

1 ulasan:

  1. wah bagus dan indahnya kawasan bukit cahaya seri alam dengan taman bunganya, kunjungan balasan dong ke blog saya www.goocap.com

    BalasPadam

Follower

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik klik