30 November 2011

Tentang Dhia yang dah buat pilihannya

Gambar: Ehsan Cik Google

Baru habis dok tengok cerita tentang Dhia hari ni. Ingatkan kot si Dhia nak pilih Zikri  tu rupanya si Azmi. Nak jadikan cerita ler ni...si Azmi lak kena tangkap ngan polis sebab jumpa dadah dalam beg dia diletak oleh Melly yang sebenarnya nak kenakan kawan Dhia mase kecik tu ntah sape nama aku pun tak ingat. Aku sebenarnya tak nak tengok drama ni tapi sebab dah terjebak mesti nak tahu kesudahannya. Episod ni jugak Dhia ngaku yang dia dah ambik keputusan pilih si Azmi tu, tapi sebab Azmi dah ditangkap pasal dadah tak tahu dia nak pilih sape pulak. Jangan ending nya esok mengecewakan sudah...kat FB aku penuh cerita pasal drama ni oleh kawan2 aku especially yang pompuan, minat betul. Tapi sebenarnya minat nak nengok si Adi Putra tu kan...macam le aku tak tahu. Aku pun suka tengok dia berlakon best wooo...menjiwai watak betul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follower

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik klik