26 November 2011

Dino Demam Tau!

Kesian Dino dari semalam tak ceria, macam tak sihat. Demam agaknya, balik kerja semalam aku terus bagi ubat. Makan pun tak nak sangat. Aku paksa jugak minum susu. Badannya masih tak sihat lagi agaknya, lagipun kecederaan dalaman akibat jatuh dulu pun tak pulih lagi. Harap-harap Dino cepat sembuh, tak kisahlah kalau tak boleh berjalan dengan sempurna janji Dino diberi kesembuhan oleh Allah swt. Kami sekeluarga sayang kat Dino, kalau tengok Dino tak ceria kami semua risau. Dari semalam sampai hari ini asyik tidur aje, kalau nak bangunkan pun kena kejutkan dan kemudian tido balik. Ya Allah Ya Tuhanku sembuhkanlah kucing ini.

1 ulasan:

Follower

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik klik