14 Jun 2011

Latest News Gempa di Sumatera Utara 14/06/2011

Pagi tadi sedang fokus buat kerja dalam pukul 9 pagi tadi aku terasa kerusi yang aku duduk bergoyang sedikit, eh takkan lah berat aku bertambah pulak lagi ni…aku masih lagi tempoh ber ‘diet’ ni..

Aku tanya kawan office aku Nurul, ada terasa tak gegaran? Dia tengok air dalam cawan, memang bergoyang…aku ni kalau gegar sikit memang mudah sangat terasa sebab dah pernah mengalaminya semasa aku di office lama dekat Klang, masa tu kes-kes gempa bumi dan tsunami di Indonesia dan kita di Malaysia memang akan terasa gegaran. Sampai pecahlah pintu kaca pejabat bawah kat bangunan aku masa tu…yang aku ni pelan-pelan turun ke bawah dengan tangga, nasib baik tingkat 7 je..kalau berbelas tingkat…merangkak aku sampai bawah dibuatnya.

So, sejak dari peristiwa tu gegar sikit je aku mesti cepat terasa…jadi untuk kejadian pagi ni aku google jugak mencari latest news about earthquake….sah memang ada gempa bumi berlaku di Sumatera Utara dengan gegaran 5.7 s.r..kan aku dah cakap mesti ada punya. Siapa yang pernah mengalami gegaran ni akan merasa sedikit pening. Dengar cerita gegaran susulan masih terus berlaku di sana…so kita nantikan beritanya nanti ye…Bersama kita berdoa semoga Allah menjauhkan kita dari segala bahaya dan malapetaka….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follower

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik klik