18 Mei 2011

Polka Dot @ Smurfs

Assalamualaikum dan salam ceria semua!

Dah beberapa hari tak update blog, ye la semenjak blogspot under maintenance..lepas tu dok busy tak sempat-sempat nak update. Semalam aku try buat Apam Polka Dot atau smurfs buat pertama kalinya, padahal orang lain lama dah buat kuih ni, aku je baru nak mencuba..resepi aku amik kat Anjung Norry. Terima kasih sebab sudi berkongsi resepi. Sesiapa nak mencuba bolehlah ambil resepi kat situ ye. So, selepas berhempas-pulas ini la hasilnya. Baru letak je habis...lepas tu buat lagi untuk kengkawan opis...habis jugak, sempat la snap dua, tiga gambar buat tatapan pengunjung blog aku... selamat mencuba bagi yang berminat!

 kalau nak lagi cantik, besarkan lagi dot dot nye tu..aku suka dot dot kecik je..
letak aje ape-ape filling (strawberry, cokelat, nutella, blueberry)

(kalau malas nak buat sendiri, order aje...buatnya remeh sikit..tapi best!)

Bulat-bulat and comey, cute-miut..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follower

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik klik