11 April 2011

Selamat Datang

Selamat datang untuk aku yang baru start nak berblogging...org lain lama dah buat benda nih, almaklumlah baru nak terkial-kial cari cara nak letak gambar bergerak2 lah, tulisan berkelip2 lah...hehehe lama betul amik masa nak study benda2 macam ni...dah jadi mak orang baru nak buat blog..tak pe lah kan...selagi ada ilmu kita cari.

Firstly nak introduce myself..(chewahhh ckp omputih...ngada2), aku ni isteri dan ibu kpd 3 org anak2 yg comey-comey dan leh tahan lah nakalnya jugak..tapi baikkkk..(kan..kan anak ibu baik kan..).



Aku jugak bekerja di salah sebuah agensi kerajaan di jln duta (aku rase semua org tahu kat mana tu). Dalam masa yg sama aku pun tgh sambung belajar jugak...huhuhu mesti korang tahu camana sibuknya mama syaidah ni kan...haaa dlm mase yang sama gak aku ade la buat bisnis sikit2.... marble cheese brownie, mini pizza and roti (kalau ada tempahan).


Hobi aku suka masak, makan and do something yg creative...apa2 je la...
So, thats all for today..coretan dari mama syaidah berjumpa di coretan akan datang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Follower

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Our Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

klik klik